19.9.16

IN & OUT SYYSKUU

Oon aina tykännyt inspiraatiopostauksista ja näistä in & out postauksista ja videoista! On kiva vertailla omia mielipiteitä ja muiden ajatuksia mieltymyksistä, joten muistattehan tätä postausta lukiessanne, että nämä ovat minun mielipiteitäni. Jaetaanhan asiallisesti esimerkiksi kommenteissa mielipiteitä, niin yhteneviä kuin eriaviä ja kaikille ystävällisesti! 



IN BB earrings - kakkoskuvasta näkeekin mun uusimmat "pallo pallo" korvisperheen jäsenet, eli vähän aikaa sitten alesta bongaamani marmori-peili kuosiset. Nämä ovat olleet maisemissa talvesta lähtien ja ainakin vienyt täysin mut mukanaan! Jokainen tyylillään pitää isompia tai pienempiä palloja edessä, mä vaihtelen vähän fiiliksen mukaan.. Myös 1. kuvan korvikset on mulla, mutta kuva lainattu!


IN mason jar kupit - ovat kivan näköisiä ja käteviä tehdä juomia. Kesällä mun erilaiset mukit ovat olleet kesäisten smoothieiden ja drinkkien alustana (kuten kuvasta 1. näkyy), mutta olen ihastunut näihin syksyisiin ja talvisiin lookkeihin ja juomien resepteihin mitä olen löytänyt ⛄ Multa löytyy tällähetkellä vain läpinäkyviä kuppeja, tosin erilaisilla kuvioilla varustettuja kansia ja pillejä on! Täytyypä siis alkaa etsiä myös toisen kuvan tapaisia värillisiä, läpinäkymättömiä kuppeja :) Kuva 2.


IN sporttiset tennarit - ovat tulleet yhä enemmän osaksi asuja. Mulle tennareista tulee mieleen h&m:n kympin tennarit tai conssit, joten sporttiset tennarit voisi olla parempi termi, vaikka yleisesti puhun omista kengistäni termillä "niket" kun kaikki tosiaan ovat Nike merkkisiä, lukuunottamatta Adidaksen superstar kenkiä.. Sporttisemmat tennarit ovat selkeästi tulleet katukuvassa conssien tilalle ja ne ovatkin usein mukavammat jalassa, malleja löytyy useampia ja helposti ne freesaavat asua! :) Kuvat 1 & 2




OUT off the shoulder crop topit - mä mietin pitkään tuomitsenko ulos off the shoulder paidat vai en.. Sopivia kuvituskuvia etsiskellessäni weheartit:istä kuitenkin päädyin tulokseen, että onhan ne paidat kyllä ihan kivoja, mutta nämä crop topit saavat mut pudistelemaan päätäni. Jotenkin liian vähän tuntuu olevan aina yläkropan päällä, vaikka yksitellen joko off the shoulder tai crop top menisikin mulle.. Kuvat 1 & 2


OUT overlined lips - Kylie Jenneristä pyörii eniten 'hauskoja' (mollaavia) kuvia joissa tätä ilmiötä paistatellaan. No, kuitenkin yhä useampi rajaa huulensa "isommiksi", joka mun mielestäni on vain ajan ja huulimeikin tuhlausta - suurimmalla osalla tämä näyttää minun ja monen muunkin silmään typerältä, sillä omat huulet paistavat kuvissa läpi meikin.. Kuvat 1 & 2

Tässä olis mun nostamat in & out jutut esiteltynä, kerrothan eriävistä ja yhdistävistä mielipiteistäsi!

Ihanaa syksyn alkua jokaiselle lukijalle ja tsemppiä opiskeluihin varsinkin nyt syksyllä kirjoittaville 

16 kommenttia:

  1. Joo ei jatkoon ylirajatut huulet! Hyi kauheeta! :--D

    VastaaPoista
  2. oon täysin samaa mieltä sun kanssa näistä kaikista! :-D etenkin noi out:it, off the shoulder topit näyttää mulle vaan verhoilta rintamuksen eessä. :-D ja no, overlined lips, mitä siihe voi sanoa - hyi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Meillä selvästi samat ajatukset :) Muista olla hereillä kun joskus jaan uusia tuulia, niin katsotaan samaistutaanko taas!

      Poista
  3. Sporttiset tennarit sopii kyllä melkein asuun kuin asuun!<3

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just niin! Mulla tosin aikaisemmin ollut ihan kirkkaanpinkit niket mm. että ei ole kaikkiin asuihin ihan käynyt, mutta nyt olen juuri hankkinut uudet, helposti asuihin yhdistettävät mustat sirot niket :)

      Poista
  4. Joo mä en oo kans noiden cropattujen off shoulder -paitojen ystävä, joidenkin korkeavyötäröisten alaosien kanssa näyttää muiden päällä ihan kivalta, mutta en mä itse ainakaan niihin pukeutuisi :D Ylirajatuille huulille kans peukkua alaspäin :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä tullut ajatelleeksi alaosan vaikutusta.. No silti mun mielipide pitää, että liian pieni vaate yläkropalle :D

      Poista
  5. nää in & out postaukset on kyllä hyviä! mullakin juuri blogissa on samankaltainen postaus mutta ilman tuota out osiota kun ajattelin jättää sen pois :D
    Tosi hyviä juttuja oot koonnut tähän! oon lähes kaikesta samaa mieltä :)! mutta etenkin noi sporttiset lenkkarit on just mun juttu!
    FashionSituation

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Tsekkasin myös sun postauksen ja olen sun kanssa aika samoilla linjoilla nyt in olevista asioista :)

      Poista
  6. Oi määkin niin tykkään mason jar mukeista, täältä kotoakin löytyy parisen kappaletta. Niin söpöjä!

    https://harrietgripenberg.blogspot.fi/
    Lifestyleblogi josta löydät ripauksen luovuuttakin. Olen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa vaihtelua tehdä juomia niihin! Tosi käteviä tollaset lasin ja mukin yhdistelmät, että on lasin ja ehkä lasipurkinkin mallia, mutta myös löytyy useimmista kahva :)

      Poista
  7. Nää on kyllä aina tosi kivoja postauksia! :) Tykkään hirmu paljon myös sun blogistasi, ulkoasussa ehkä ainut asia niin kuvat vois olla vähän suurempia. Muuten kyllä ihan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta ja kommentista! Kiva että tykkäät ja seuraat postauksia - tuntuu aina hyvältä kuulla tämmöistä ♡

      Poista
  8. Ylirajatut huulet saa täältäkin miinusta, etenkin ne semmoiset joista näkee selkeästi oikean huulen rajan :D
    http://www.lily.fi/blogit/essiel

    VastaaPoista