3.1.17

IN & OUT TAMMIKUU

Edelliseen in & out postaukseen tästä.

Pitkästä aikaa olisi tämänhetkisen in & out tilannekatsauksen aika! Syyskuussa julkaistu mun ensimmäinen tällainen postaus oli tosiaan teidän mieleen ja niin myös mun, tämä on super kiva toteuttaa. Eli nyt siis tulen jakamaan teille mun mieltymyksiä erilaisista asioista tällä hetkellä ja lukemisen jälkeen teillä on toivottavaksi ajatuksia ja kommentteja jaettavaksi siitä, ootteko samaa vai eri mieltä, mikä oli hyvä pointti ja mitä ette olekkaan ennen tulleet ajatelleeksi.. :)


Kuvat: 12
IN Lush - Eli tuoretta käsintehtyä kosmetiikkaa. Mun on jo super kauan tehnyt mieli testata Lushia, sillä kaikella kasviperäisyydellään, eläinkokeiden vastaisuudellaan, suosiollaan ja kauniilla tuotteillaan Lush todella houkuttelee testaamaan tuotteitaan. Olen useasti piipahtanut rautatienaseman kaupassa ja ihastellut kaikkea, mutta kuitenkin jättänyt ostamatta.. Ehkä mua ärsyttää se, että mulla ei ole kylpyammetta kotona käytössä ja en voisi käyttää ihania kylpytuotteita kuten kylpypalloja. Ei, se ei voi olla syy, sillä voihan kylpytuotteita vaikka laittaa ämpäriin ja nauttia käsillä tai jaloilla niistä. Kuitenkin tarvitsisin ehkä suosituksia teiltä siihen, että mitä kaikkea Lushilta kannattaisi testata, kun valikoima on niin suuri ja houkutteleva!

Kuvat: 1, 2
IN Yksinkertaiset Choker-korut - Sanottaisiinko, että tämä on ollut vuoden 2016 loppupään suurin korutrendi. Tuntuu, että joka ihan perus vaate- ja korukaupasta löytyy näitä vaikka minkälaisina versioina.  Mun makuun iskee nämä kaikista yksinkertaisimmat, ei hirveän leveät korut. Mä en ole hankkinut kyseistä korua sen takia, että koen sen vaikeaksi yhdistää tyyliini, kun en paljoa kaulakoruja käytä. Jos hankkisin kuitenkin yhden itselleni, se olisi ehdottomasti jompi kumpi kuvissa esiintyvistä, joku vähän kuvasta 1 eroava tai sitten sellainen ohut narumainen, jonka voi kieputtaa kaulan ympärille ja solmia. Mun mielestä siis yksinkertaiset chokerit on ehdottomasti hyvännäköisiä!

Kuvat: 1, 2
IN Valotaulut - Ihan älyttömän kivoja sisustukseen just esimerkiksi makuuhuoneeseen! Näitä oon bongannut vasta nyt joulukuun ajalta verkkokaupoista ja oon kyllä ihastellut myös. Näitä on kuitenkin aina välillä nähnyt esimerkiksi instagramissa, mutta nyt musta on jotenkin tuntunut siltä, että näitä on alettu myymään suomeen ainakin verkkokaupoissa enemmän. Ainakin nämä vahdettavilla kirjaimilla olevat taulut/laatikot ovat mun toivelistalla, sillä kuinka kätevää on muuttaa jotain sisustuselementtiä ihan vain tekstiä vaihtamalla fiiliksen mukaan?

Kuvat: 1, 2
OUT Nilkat paljaana & kesäkengät talvella - Tämän tiedän olevan erityisesti yläasteikäisten "trendi" ja tyylikokeilu. Vaikka jokaisen oma valinta onkin, mulle itselle ainakin tulee oikein kylmä katsellessa tota touhua. Mun mielipide siihen, että näyttää hyvältä talvella asussa on ei todellakaan - talvella ulos ainoa sopiva tyyli on mukavat ja lämpimät vaatteet. Lisäksi mulla herää kysymys tämän terveellisyydestä.. Nilkat paleltuu, veri ei kierrä, iho kuivuu kenties ja jalat kastuu?

Kuvat: 1, 2
OUT Tönköt ombre-värjäykset - Kuten kuvasta 1 näkee hiuksien ombre -tyyli on pahasti pielessä verrattuna kuvaan 2 joka siis on ilmentämässä onnistunutta ombrea. Koko ombre-villitys on jo kauan aikaa sitten mennyt ohi, mutta edelleen tämä tyyli on suosittu hiuksissa. Ongelmana ei ole tässä tapauksessa nyt massa -leima tai trendin kuolema, vaan edelleen huono toteutus. Kun nään kauniit ombre -hiukset jään ihastelemaan niitä tai ajattelen pelkkää positiivista hyvästä tuloksesta. Luulisi kuitenkin, että trendin parin vuoden takainen suosio ja tunnettavuus olisi jo opettanut ainakin 
kampaajia tekemään hyvän lopputuloksen ja opettanut niille, jotka itse hiuksiaan värjää, niin joko värjäämään oikein tai kääntymään kampaajan puoleen.

Kuvat: 1, 2
OUT Massat pipot tekstillä - Mä taisin olla ala-asteella vielä kun nämä alkoivat tulla perus vaatekauppoihin. Mullakin on joskus tainnut olla kuvan 2 tapainen pipo ja no, se oli silloinen pienen hetken villitys, joka hyvin äkkiä kyllä muuttui epäsuosituksi. Näitä näkee tänäpäivänä vieläkin kaupoissa ja sama kohderyhmä, nuoret tytöt hankkivat näitä. Kuitenkin villitys on melkein 10 vuoden takainen ja näitä on nähty aivan tarpeeksi. Minusta tälläiset pipot ovat myös hyvin vaikeasti yhdistettäviä asuihin ja näyttävät harvoin tosi hyvältä asuissa..


Se oli siinä, tämänhetkiset in & out jutut. Kommentilla saa jakaa asiallisesti omia mielipiteitään tai näkemyksiää, sekä tottakai antaa mulle vinkkejä ja kysellä! 

Lopuksi täytyy kiittää teitä myös edellisestä tälläisestä postauksesta, sillä In & Out syyskuu nousi vuonna 2016 mun blogin 3. suosituimmaksi postaukseksi! Toivottavasti tämäkin postaus on teidän mieleen vähintäänkin yhtä paljon kuin edellinen. 

13 kommenttia:

  1. Oon täysin samaa mieltä sun kanssa näistä! :-)

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvä postaus ja samaa mieltä näistä sun kanssas :) Tälläsiä on hauska lukea! Jos nään jonkun menevän kaupungilla nilkat paljaana niin tulee ihan hyytävä olo :D Hrr itse en pystyisi!

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep kannattaa pysyä kuulolla, aijon todellakin jatkaa tätä postaussarjaa :)

      Poista
  3. Siis toi nilkat paljaana talvella on kaikista kamalin tyyli mikä koskaan voi olla mun mielestä! Tosi kiva postaus <:

    http://finnlandsnorsk.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Jep ja kuinkakohan monta kertaa nää nilkat paljaana kulkevat on kipeenä talven aikana? :o

      Poista
  4. Hyvä postaus, ja muuten samaa mieltä kaikisat, mut noi chocker-kaulakorut ei vaa muhun iske :D

    http://takanakultakuoren.blogspot.fi/
    ~Kommentti kommentista, lukija lukijasta~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muhunkaan ne ei iskeneet ihan heti vaan se vaati erityylisten korujen katselua ja hetken sulattelua :D

      Poista
  5. Mä tykkään ihan himona tällaisista postauksista! :) Melkein kaikki tämänkin postauksen jutut mä allekirjoitan. Mutta Lushia mä en ole ikinä testannut, joten siitä on tosi paha sanoa mitään, sekä chokkereista mä en vaan oo oppinut tykkäämään :D ainakaan vielä.

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu! Lush tulee mulla varmasti lähiaikoina testaukseen, niin houkuttelevilta tuotteet ja koko yritys näyttää! :)

      Poista
  6. Nää In&Out -postaukset ovat aina niiin kivaa luettavaa! On kiva lukea muiden mielipiteitä erilaisista asioista ja katsoa, onko ne kenties samanlaisia oman mielipiteen kanssa. Esimerkiksi näissä komppaan sua täysin, etenkin Lushin ja talvella näkyvien paljaiden nilkkojen suhteen! :-)

    https://adaemmimaaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Heh kiitos paljon kommentista! Jep mäkin tykkään tämmösistä mielipide/inspis postauksista ihan sikana :))

    VastaaPoista
  8. Täällä myös yksi joka tykkää näistä in&out-postauksista! :) Oon samaa mieltä sun kanssa näistä kaikista! Lush kiinnostaisi kovasti kokeilla..

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista